Produkcja przyczepy Double Deck

Transport i logistyka od lat są ogniwem łączącym w światowej gospodarce. Sektor jest pod silnym wpływem trendów, takich jak e-logistyka, zmiany klimatyczne i rozwój technologiczny. W rezultacie elastyczność i zarządzanie ryzykiem w tym sektorze są bardzo ważne dla zwiększenia i zagwarantowania rentowności. Elastyczność i wydajność naszego Double Deck jest do tego idealnym rozwiązaniem.
Dzięki 2 kondygnacji i wykorzystaniu przestrzeni między osiami, całą przestrzeń naszej naczepy można wykorzystać do transportu ładunku.


40% mniej szkodliwych emisji CO2
Niska cena za kilometr
ROI 1 rok
Elastyczny układ/projekt
60% większa ładowność
Sklejka lub izolowana
Bezpieczny i zrównoważony
Ponadto możliwe są różne wersje Double Deck. Pomyśl o 2 lub 3 osiach kierowanych, sztywnych i wielotemperaturowych.

Produkcja Double Deck odbywa się w całości w Aalsmeer i rośnie do około czterystu sztuk rocznie, dzięki przyspieszeniu procesu i dodaniu większej liczby linii produkcyjnych w fabryce. W ciągu ostatnich dziesięciu lat naczepa Double Deck stała się niezwykle efektywnym rozwiązaniem transportowym. W efekcie popyt na rynku europejskim silnie wzrasta.
Chcę zobaczyć więcej filmów!

8 najważniejszych powodów, dla których warto kupić naczepę dwupokładową:

Demo DD zwiastun

1. Trwała przyczepa

Naczepa Double Deck przyczynia się do mniejszego wpływu na środowisko w porównaniu ze zwykłymi naczepami. W ciągu jednej podróży transportowana jest większa ilość, co oznacza mniej podróży i mniej CO2. Podsumowując, naczepa Double Deck zapewnia niską cenę za przejechany kilometr.
Zwiastun akcji DD

2. Większa objętość ładowania

Objętość załadunku: dzięki prowadnicom rolkowym można w pełni wykorzystać przestrzeń tuż przed nadkolami podczas pracy z paletami. W ten sposób jest miejsce na 52 europalety lub 41 palet Pool w wersji 3-osiowej. Podczas pracy z kontenerami rolkowymi prowadnice rolkowe nie będą potrzebne, a łączna liczba kontenerów rolkowych zależy od wielkości kontenerów.
Przyczepa Sailor DD

3. 1 rok okresu zwrotu

Ponieważ Double Deck ma o 60% większą pojemność ładunkową niż standardowa naczepa, liczba przejazdów dwóch naczep Double Deck jest równa trzem standardowym naczepom. Inwestycja w naczepę Double Deck zwraca się w ciągu roku, ponieważ oszczędza się m.in. na zakupie ciągnika, kosztach płacy kierowcy i kosztach paliwa. Double Deck posiada również europejską homologację typu, co oznacza, że ​​może być używany w całej Europie, ponad granicami.
Przyczepa Heisterkamp DD

4. Różne wersje

Naczepa Double Deck jest dostępna w kilku wariantach i z kilkoma konfiguracjami osi. Na przykład istnieje wybór między dwiema lub trzema osiami, które są sztywne lub kierowane. Pod względem ładowności do wyboru są osie od 9 do 10 ton. Oprócz długiej naczepy o długości 13.60 metra, Double Deck jest również dostępny w wersji City. Jest to, szczególnie w połączeniu z osiami skrętnymi, bardzo odpowiednie do dostaw miejskich. Naczepa Double Deck może być również używana w kombinacjach LHV.
Zwiastun Emons DD
5.Jakość
Ze względu na ograniczony prześwit, wszystkie elementy są bezpiecznie ukryte w różnych bocznych włazach, do których można dostać się również od wewnątrz. W rezultacie komponenty są mniej podatne na zużycie i uszkodzenia, a konserwacja jest łatwiejsza. Pomyślano też o kierowcy, na przykład o możliwości regulacji wysokości jazdy z kabiny, a windą załadunkową można obsługiwać w kilku pozycjach.
6. Elastyczny układ
Całkowita kubatura około 110 m³ może być specjalnie sklasyfikowana zgodnie z życzeniem klienta. Na przykład konstrukcja stropu pośredniego jest zmienna i ścianki działowe mogą być umieszczone w kierunku wzdłużnym i/lub ruchome ścianki działowe poprzeczne. W rezultacie zawsze powstaje kilka komór, które można schładzać lub podgrzewać w różnych temperaturach.
Przyczepa Spar DD
7. Winda wielopokładowa
Do załadunku i rozładunku Double Deck jest wyposażony w windę Multi-Deck, która jest dostępna jako winda zewnętrzna i winda wewnętrzna-zewnętrzna. Winda zewnętrzna całkowicie zamyka dwupokładową, w której znajduje się winda wewnętrzna-zewnętrzna.Dwupokładowy jest wyposażony w tylne drzwi i klapę przechyłu, tworząc tunel załadunkowy. Platforma jest dostępna w kilku długościach i jest wyposażona w hydrauliczny zawór wywrotu, składane bramy z kontrolą podnoszenia oraz boczne rampy. Winda wielopoziomowa spełnia najsurowsze przepisy bezpieczeństwa.
Przewoźnik DD przyczepa
8. Systemy chłodzenia
W izolowanej wersji Double Deck można instalować różne marki i wersje maszyn chłodniczych. Jeśli istnieje kilka przedziałów, parowniki i przewody rurowe są do tego przygotowane. Przestrzeń w gęsiej szyi służy do montażu dodatkowych elementów. Tył wersji izolowanej może być wyposażony w tylne drzwi lub przegrodę dla pieszych. Możliwe są również certyfikaty FRC i FNA.

Naczepa dwupokładowa z możliwością rozmieszczania

Przyczepa dwupokładowa może być używana do różnych celów. Na przykład Double Deck może być używany jako przyczepa wyścigowa, na przykład w zespole Porsche, ale także w Action dla sektora detalicznego lub w Nedlin jako środek transportu do prania. W Belgii nasz klient bpost przewozi pocztę/paczki za pomocą naczepy dwupokładowej.
Przyczepa Sailor DD

Sprzedaż

przyczepa wyścigowa

pranie

Poczta/paczki

Ciekawi Cię, jak wygląda zwiastun Double Deck?

właz boczny

włazy boczne

Właz na szyi

woltomierz

Przestrzeń szyja

Kamera cofania

Winda załadowcza na zewnątrz

składana brama

Zawieszenie pneumatyczne TASC

Tylna winda załadowcza

Tylne drzwi

Winda wewnętrzna

Hak promowy

Winda wewnętrzna-zewnętrzna

Krótka klapa tylna

właz boczny

Dno windy wewnętrznej

Logo Ma trail Logo Burgery Przyczepa Dwupokładowa Serwis i naprawa Certyfikaty/Pobieranie Ogólne zasady i warunki
@2022