Transport i logistyka od lat są ogniwem łączącym w światowej gospodarce. Sektor jest pod silnym wpływem trendów, takich jak e-logistyka, zmiany klimatyczne i rozwój technologiczny. W rezultacie elastyczność i zarządzanie ryzykiem w tym sektorze są bardzo ważne dla zwiększenia i zagwarantowania rentowności. Elastyczność i wydajność naszego Double Deck jest do tego idealnym rozwiązaniem. Dzięki 2 kondygnacji i wykorzystaniu przestrzeni między osiami, całą przestrzeń naszej naczepy można wykorzystać do transportu ładunku.
40% mniej szkodliwych emisji CO2
Niska cena za kilometr
ROI 1 rok
Elastyczny układ/projekt
60% większa ładowność
Sklejka lub izolowana
Bezpieczny i zrównoważony
Ponadto możliwe są różne wersje Double Deck. Pomyśl o 2 lub 3 osiach kierowanych, sztywnych i wielotemperaturowych.
Produkcja Double Deck odbywa się w całości w Aalsmeer i rośnie do około czterystu sztuk rocznie, dzięki przyspieszeniu procesu i dodaniu większej liczby linii produkcyjnych w fabryce. W ciągu ostatnich dziesięciu lat naczepa Double Deck stała się niezwykle efektywnym rozwiązaniem transportowym. W efekcie popyt na rynku europejskim silnie wzrasta.
8 najważniejszych powodów, dla których warto kupić naczepę dwupokładową:
1. Trwała przyczepa
Naczepa Double Deck przyczynia się do mniejszego wpływu na środowisko w porównaniu ze zwykłymi naczepami. W ciągu jednej podróży transportowana jest większa ilość, co oznacza mniej podróży i mniej CO2. Podsumowując, naczepa Double Deck zapewnia niską cenę za przejechany kilometr.
2. Większa objętość ładowania
Objętość załadunku: dzięki prowadnicom rolkowym można w pełni wykorzystać przestrzeń tuż przed nadkolami podczas pracy z paletami. W ten sposób jest miejsce na 52 europalety lub 41 palet Pool w wersji 3-osiowej. Podczas pracy z kontenerami rolkowymi prowadnice rolkowe nie będą potrzebne, a łączna liczba kontenerów rolkowych zależy od wielkości kontenerów.
3. 1 rok okresu zwrotu
Ponieważ Double Deck ma o 60% większą pojemność ładunkową niż standardowa naczepa, liczba przejazdów dwóch naczep Double Deck jest równa trzem standardowym naczepom. Inwestycja w naczepę Double Deck zwraca się w ciągu roku, ponieważ oszczędza się m.in. na zakupie ciągnika, kosztach płacy kierowcy i kosztach paliwa. Double Deck posiada również europejską homologację typu, co oznacza, że może być używany w całej Europie, ponad granicami.
4. Różne wersje
Naczepa Double Deck jest dostępna w kilku wariantach i z kilkoma konfiguracjami osi. Na przykład istnieje wybór między dwiema lub trzema osiami, które są sztywne lub kierowane. Pod względem ładowności do wyboru są osie od 9 do 10 ton. Oprócz długiej naczepy o długości 13.60 metra, Double Deck jest również dostępny w wersji City. Jest to, szczególnie w połączeniu z osiami skrętnymi, bardzo odpowiednie do dostaw miejskich. Naczepa Double Deck może być również używana w kombinacjach LHV.
5.Jakość Ze względu na ograniczony prześwit, wszystkie elementy są bezpiecznie ukryte w różnych bocznych włazach, do których można dostać się również od wewnątrz. W rezultacie komponenty są mniej podatne na zużycie i uszkodzenia, a konserwacja jest łatwiejsza. Pomyślano też o kierowcy, na przykład o możliwości regulacji wysokości jazdy z kabiny, a windą załadunkową można obsługiwać w kilku pozycjach.
6. Elastyczny układ Całkowita kubatura około 110 m³ może być specjalnie sklasyfikowana zgodnie z życzeniem klienta. Na przykład konstrukcja stropu pośredniego jest zmienna i ścianki działowe mogą być umieszczone w kierunku wzdłużnym i/lub ruchome ścianki działowe poprzeczne. W rezultacie zawsze powstaje kilka komór, które można schładzać lub podgrzewać w różnych temperaturach.
7. Winda wielopokładowa Do załadunku i rozładunku Double Deck jest wyposażony w windę Multi-Deck, która jest dostępna jako winda zewnętrzna i winda wewnętrzna-zewnętrzna. Winda zewnętrzna całkowicie zamyka dwupokładową, w której znajduje się winda wewnętrzna-zewnętrzna.Dwupokładowy jest wyposażony w tylne drzwi i klapę przechyłu, tworząc tunel załadunkowy. Platforma jest dostępna w kilku długościach i jest wyposażona w hydrauliczny zawór wywrotu, składane bramy z kontrolą podnoszenia oraz boczne rampy. Winda wielopoziomowa spełnia najsurowsze przepisy bezpieczeństwa.
8. Systemy chłodzenia W izolowanej wersji Double Deck można instalować różne marki i wersje maszyn chłodniczych. Jeśli istnieje kilka przedziałów, parowniki i przewody rurowe są do tego przygotowane. Przestrzeń w gęsiej szyi służy do montażu dodatkowych elementów. Tył wersji izolowanej może być wyposażony w tylne drzwi lub przegrodę dla pieszych. Możliwe są również certyfikaty FRC i FNA.
Naczepa dwupokładowa z możliwością rozmieszczania
Przyczepa dwupokładowa może być używana do różnych celów. Na przykład Double Deck może być używany jako przyczepa wyścigowa, na przykład w zespole Porsche, ale także w Action dla sektora detalicznego lub w Nedlin jako środek transportu do prania. W Belgii nasz klient bpost przewozi pocztę/paczki za pomocą naczepy dwupokładowej.